onsdag 12 mars 2014

Vår i..

..luften!
Och som vi svenskar älskar när ljuset och värmen kommer!
Det är nått magiskt!






T om Alice har fått vårkänslor och börjat löpa!





Kida är i slutet på sitt löp och Alice ville tydligen inte vara sämre hon!

Igår gjorde jag mycket nytt i mitt nya liv som Valbobo!
Att dejta bästaste Carola är ju inte så nytt ioförsig, men att vi gör det tillsammans här är faktiskt riktigt häftigt!
Sen sprängde vi våran comfortzone och åkte tåg till Uppsala!
En konstig känsla att komma dit och känna sig hemma, fast ändå inte..
Väl i Uppsala så väntade dom bästa jobbkollegorna och bowling (jag har aldrig spelat det förut!)!
Hur skoj var inte det!!?!!
Skitkul!






























Inte för att jag vet vem som vann, men är helt säker på att det inte var jag! Men en strike lyckades jag med iallafall!
Sååå skoj att få träffas så här, umgås och få skratta och ha skoj!
Tack allesammans!
En rejäl springmarsch till Resecentrum för att hinna med tåget hem till Gävle, där min fina Jörgen hämtade upp oss, trötta men lyckliga!

Idag ser det ut som att det återigen blir en försmak av våren!
Njut och ha det bäst!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar