lördag 8 mars 2014

Det går..

..i ett, hela tiden!
Det kanske är tur, för jag hinner inte känna efter hur trött jag egentligen är och som jag sagt förut, det skulle vara skönt om jag bara fick stanna upp ett tag och bara njuta av livet innan det snurrar på ännu fortare och ännu mer!
Igår var jag ju som ni vet på begravning, en lite stunds själslig paus på Fullerö efteråt och sen vidare in i Bubblan på ett 24 1/2 timmes pass som senare skulle bli ett 26 1/2 timmes pass!
Hem motl Gävle, för att kolla på Bella som spelade innebandy i nån gymnastikhall, som jag skulle försöka hitta till och få umgås, prata och kramas med systeryster samtidigt.
Hem till älsklingen och sen vidare mot Mackmyra och hälsa på bästis Carola och Skoglund och där ha lyxen att få fantastiskt god mat serverat!
NU är jag hemma och snart kommer jag att stupa i säng!

Hoppas att er lördag har varit bra och grattis Sanna till vinsten som jag tippade att du skulle ta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar