lördag 29 mars 2014

Ska jag..

..vara ledsen?
Eller räcker det med att jag känner vemod och en gnutta stress?
Det känns som om det är nått på G varje dag.
Jobb, jobbrelaterade aktiviteter, utbildning via nya jobbet och personalmöten..
Ja just ja, jag har ju jobbet i Uppsala kvar också!

Men, men nu är helgjobbet, den andra på raken avklarat och jag är äntligen hemma igen!






Vi kommer ju ha en trevlig och fantastisk hyresgäst i några veckor framöver (såå skoj!) Så en extra nyckel är fixad (den snor jag, bara sån ni vet!)






Våren i Sunnersta när den är som härligast! (Jo, jag har det oförskämt bra på jobbet ibland!)





Väl hemma i Valbo igen så åkte grillen på!
Jag undrar hur många fler det är som hade sin grillpremiär idag?
Har en liten aning om att vi inte var ensamma om att grilla en dag som denna!
Kan tala om att det smakade lika gott som jag minns det sen förra året!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar