måndag 24 mars 2014

Ledigmåndag!

Åh så skönt det är/var!
Upp tidigt (lika bra att börja vänja sig!) och en utrensning av pantburkar, glas och pappersskräp till återvinningen och lite inkassering av pantpengar!
Ett lugnt besök på ett nyöppnat Ikea och sen inpulsshopping på Stadium!






Gick först fram till den gröna jackan, men provad sen en svart/grå istället.
Mer min stil, att inte synas ni vet!
Jag gillade modellen, men jag en grön jacka?
Efter tre varv i butiken med beslutsångest så slog jag till på den jag såg först, nämligen den gröna!



Eftersom Alicebrallis löper och blodar ner, så tvättas det en hel del.
På en av alla mina önskelistor så finns önskan om att få en torkvinda!
Det hade jag inte kunnat tro för ett år sen, att det skulle finnas en sån önskan!
Jag har ju fler önskelistor!
En sak i taget, så kommer jag nog att beta av dom allihopa!

Det var min lediga måndag i korthet!

Trevlig kväll på er!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar