tisdag 25 mars 2014

Det här med...

..magkänslan!
För mig är den så viktigt!
Har jag inte rätt magkänsla, så är det svårt att agera och fatta dom beslut som måste göras!
Och som ni vet vid det här laget, det är ju att jag har svårt för att fatta beslut, jobbigt med förändringar och gillar inte att människor "försvinner" i min närhet.
Det gör mig osäker och ledsen.
(Jörgen stackarn, han tror att jag har tvångstankar och det kanske jag har ioförsig!?)

Som ni också vet så har jag ju fattat beslutet att sluta jobba i Uppsala.
Jag har tackat JA till jobbet som PA(Personlig Assistent) i Gävle.
Om jag fattade rätt beslut?
Ja, dom tankarna har snurrat i min hjärna 24/7, ska ni veta.
Men magkänslan säger JA!
Omständigheterna har inte hela tiden sagt ja!

Idag pratade jag med en av mina fina vänner (H) och jag fick så fruktansvärt ont i magen, när jag påmindes om att det var ett P-möte, som jag inte åkt på i Uppsala idag.
Eftersom jag har haft "mjölkmage" och är känslig för kolhydrater, så är ju första analysen, matintaget..! Men inget sånt idag!
Tog mig en promenad med Alice för att rensa tankarna och då ringde en arbetskamrat (P) och berättade om att P-mötet hade varit det tjafsigaste i mannaminne!
Och kan ni tänka er..
All magont försvann!
Jag har fattat rätt beslut!
Men helt ärligt, så är jag jättenervös inför morgondagen, då jag ska jobba själv här i Gävle i 24 timmar!
Håll tummarna!

Kram på´er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar