söndag 30 mars 2014

Sommartid..

..eller bara normaltid!
Det är konstigt hur en timme fel/rätt kan kännas så i kroppen!
Men om några dagar så är det ju normalt igen!



Minns ni för några veckor sen att jag tog Bowling oskulden?!
Då i goda vänners lag i Uppsala.
Idag provade jag på't igen och den här gången i Gävle!
Det var trevligt den här gången också och nån strike lyckades jag med och att bomma allt helt är ju faktiskt ännu lättare!

Efter det tog vi oss en tur till Falun fram och tillbaka för att hälsa på pappa som ligger på lasarettet!
Ni som följt mig genom åren och vet hur jag reagerar på att se mina föräldrar på sjukhus, till er kan jag meddela att det gick bra (för mig alltså!) idag! Pappa var relativt pigg och jag klarade av att se alla påsar och droppslangar!
Håll tummarna för att han snabbt kryar på sig!

Medan ni ändå håller tummarna så gör det för mig också i morgon till på tisdag då det sista passet i Bubblan ska göras.
Jag vill verkligen sluta med flaggan i topp och jag vill att det ska bli ett bra avslut!
Sen ska jag ta sats och försöka göra ett fortsatt bra jobb här i Gävle också!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar