torsdag 6 mars 2014

Det blev en..

..sån lugn och skön dag som jag önskat!
Ioförsig är ju inte dagen slut än, men hitintills så är den som jag hoppades på!
EN power walk på förmiddagen och slutstädat på övervåningen som jag inte orkade göra klart igår är kraftansträngningarna som får räcka för den här dagen!

Fast det som är ännu större just idag, förutom att Conny fyller 50 år, är att jag på alldeles egen hand klarade av att byta mejl och apple.id på datorn!
Jag kan ju erkänna att jag tog hjälp från ett appleproffs i vänkretsen, men när t.om han hänvisar till Applesupportens telefonnummer och när jag då istället försöker att fixa det och dessutom lyckas så hoppar jag jämnfota av glädje!

I morgon väntar inte bara ett Bubbelpass utan även en begravning av min mammas faster som skulle ha fyllt 104 år i april!
Det är inte många som fått äran att närvara på ett 100-årskalas, men det har jag!
(klicka på länken så finns det bilder därifrån!)

Det blir inte en lång jobbhelg den här gången, för det har bytts och trixats med passen, så jag jobbar bara ett pass nu och ett annat under min "lediga vecka"! (då jag ska jobba här i Gävle också!)

Trevlig torsdag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar