söndag 14 september 2014

Oj, oj..

..vilka fantastiska dagar i mitt liv jag har haft!
Jag är rörd och tagen över allt jag har fått vara med om!
 Min fantastiska dotter Ehlin (numera) Calvo har gift dig med:
-min fantastiska svärson Alfonso Calvo!
 Douglas funderar innan bröllopet
 Jag & Ehlin
Mina otroligt fina och underbara barn!
Jag är så lycklig och stolt att jag är deras mamma!
Finare barn har nog ingen!  

 Ehlin & Adina poserar innan vigseln på Stockholms stadshus! Papparazzi varning!
 Ett coolt kort, fokusen hamnade på mobilbilderna istället för brudparet!
Familjen Calvo!
Alfonso, Ehlin, Adina & Douglas
 Nygifta!
 Douglas tar en paus med min mobiltelefon!
 Jag och min underbara systeryster Helena!
 Här är det Adinas tur att ta en paus med mormors telefon på festen!
 Min andra underbara systeryster Ulrika!
Okej, alla hemligheter och stressfaktorer är nu avslöjade!
Jag vågade hålla tal till brudparet (och det gick bra, faktiskt!)
Kameran är överlämnad till Jörgen, bröllopet och festen har varit helt fantastiskt underbart, hotellnatten är betald och jag & Jörgen förlovade oss i torsdags!

Tusen tack Ehlin & Alfonso för att jag fick vara med och dela eran fina dag!
Jag är så stolt!
Tack till alla som var med på festen och gjorde den till en minnesrik kväll!

Jag är så tacksam!

Nu håller vi tummarna för Sverige, att rätt färg får fortsätta att regera och att vårt land kommer att bli ett tryggt land att bo i vare sig du är svart eller vit, röd eller blå..

Trevlig söndag allesammans!

1 kommentar:

  1. God kväll till er alla
    Jag bevilja lån till någon person ärlig möjlighet att betala en skuld.
    så om du är intresserad kontakta mig på följande e-post:
    grabfinance98@gmail.com

    SvaraRadera