fredag 14 mars 2014

Inte riktigt än...

..men snart, väldigt snart så kommer jag att automatiskt säga att jag är på väg hem till vårt hem, när jag åker hem från jobbet..
Jag är inte riktigt där än (suck!), men det beror nog mer på dom omständigheterna Jörgen har runt omkring sig. Men förhoppningsvis och sakta men säkert lägger det sig tillrätta också.
Allt har ju gått i en faslig fart också, så jag har nog inte riktigt hängt med! (inte omständigheterna heller!)

I morgon hoppas jag verkligen att vädret (kyla & snön, som dom varnar för) inte  sätter stopp för min hett efterlängtade dotter och mina fina barnbarn & svärson (också förstås) som ska komma och hälsa på!
Jag har då laddat upp frysen med Piggelin inför deras besök!
Oj, så jag längtar!

En tur till Sporthallen, kanske vi hinner med också, för att kolla på finfina Isabella som ska hit och spela innebandy i Valbo!

Nä hörni, nu får ni se till att ha det bra en fredag i mitten på Mars månad!
Det ska jag se till att ha, eftersom jag städar och fejar inför besöket i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar