lördag 1 mars 2014

Bostadslös..

..men inte hemlös!
Nu är jag inte längre hyresgäst hos UppsalaHem, som jag har varit trogen sen den 24 juni 1996.
Det var en hel del tårar som kom när jag tog ett sista farväl av mitt hem sen fem år tillbaka igår.
Men så är jag ju som jag är, fylld med separationsångest och beslutsångest.
Men nu är det gjort!
Att få bo i en villa är inte helt fel det heller, kan jag tala om!
Det har jag aldrig gjort som vuxen!
Idag har vi varit upp i Gästrikeskogen till Ockelbo Vintermarknad, fast mycket till vinter är det ju inte, tack & lov! Men mysigt att få se lite av det nya landskapet jag numera bor i! (har ju alltid trott att Ockelbo ligger i Hälsingland, men ack så fel jag haft!)

Nu känner jag mig såhär:
Ha en bra helg allesammans!
Var rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar