måndag 30 juni 2014

Oj, vad det...

..går för runt.
Jag har faktiskt inte sovit med gubben min sen i onsdag!

Efter några extratimmar på jobbet igår så åkte vi till Hägersten och där satt vi i bilkö efter Sollentuna i närmare 40 minuter.. Suck!
Men fram kom vi och trevligt var det!
 Douglas & Jörgan, två polare!

Jag tror Adina var rädd att Douglas skulle hinna blåsa ut dom fem födelsedagsljusen på tårtan och så fort har jag nog aldrig sett någon blåsa ut ljusen...
Snabb som attan var hon!
Tack Ehlin & Alfons för en trevlig eftermiddag!

Jag stannade kvar i Uppsala och sov över hos Johan & IsaDora och har fått äran att mysa med dom två en stund både igår och idag!

Men nu så, har jag kommit hem igen och tänker faktiskt sova med gubben min i natt!

Ha en bra måndagkväll allihopa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar