lördag 14 juni 2014

Huvud..

..värk, det får bli dagens rubrik!
Jag har faktiskt inte så ofta just det, men på mindre än en vecka så har jag fått värdens värsta huvudvärk flera gånger!
Idag bröt jag ihop totalt efter mitt 25 timmars jobb och jag hade så ont i huvudet att jag nästan trodde det var dags för sjukhuset!
Fy 17!
Men några piller, tröstande kramar och lite sömn så har det blivit bättre, men är inte helt okej!
Men, men nu har jag fått gnälla av mig lite och jag tar nya tag för ännu ett långpass i morgon bitti!






Igår kväll så blev det nytta med nöje på jobbet eller hur jag ska uttrycka det!?
Jobbade och vi gick på en helt fantastisk "krog show"!
Hits for you heter den!
Fantastisk bra underhållning och god mat!






Henke 202 i en av sina karaktärer!







Fixade till det på balkongen idag på eftermiddagen!
Jörgen la dit golv och sen letade vi fram ett "gammalt" bord och två tältstolar som får stå där tills vi kan köpa nått snyggare!
Mysigt och bra blev det iallafall!
Eller hur!?











Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar