måndag 2 juni 2014

Chockar er..

..med en dagsrapport också!

Inte för att det hänt nått speciellt, utan det har varit en skön och ledig måndag helt enkelt!
Förutom att handla och experimentera fram en Broccolipaj
Så har jag tillgodosett min konstiga fetisch för nytvättat och lufttorkade sängkläder.



Alltså, det är ju tur att jag fattar själv hur knäpp jag är!



Fixade till soluret med nyinköpta blommor idag också!
Konstnärlig frihet, skulle vi kunna kalla skapelsen för!
Det blir förhoppningsvis tjusigare när bassängen tvättats och fyllts med vatten!

Jag har skrivit om det förut och jag tycker att det är svårt det här med en trädgård.
Jag vet vad jag gillar och jag börjar få små visioner om hur jag skulle vilja ha det, men all kunskap finns inte hos mig.
En sak i taget.
Sen är det ju dom saker som redan finns här, som jag skulle vilja ändra på..
En sak i i taget.

Nu har jag chockat er med två inlägg på en och samma dag!
Svimmade nån?

Trevlig måndagkväll på er!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar