lördag 7 juni 2014

Borta bra..

..men hemma bäst!
Efter överraskningarnas afton i Uppsala på torsdagen så tog vi oss upp till sköna Hälsingland och Järvsö på fredags förmiddagen!
Där firades både svärmor och Sverige!
Fast i ärlighetens namn så firade vi Viviann mer än landet!
Åt en god lunch i Ljusdal och firade sen som en som fyller 80 önskar sig. Dvs väldigt lugnt och värdigt!






Mannen i mitt liv! Han som jag verkligen vågar, kan och får vara den jag verkligen är! Ibland är jag stark men dom gånger jag är svag så finns han kvar och står där och håller hårt i och om mig!





Hard working man!





I stugan i Järvsö finns det ingenting nyare än från slutet av 1970-talet!
Jag lovar!
ALLT i huset har liksom stannat av där! Färger, stil och atmosfären!
Ett campingbord pyntades med en duk som jag tror ingen sett sen det begav sig, men coolt är det!





Skönt att få komma hem idag!
Här i Valbo skiner solen och det är varmt och skönt!
Fick en snygg kepa av Jörgen från "Albert & Herbert" i Bollnäs på vägen hem!
Tack älskling!
Men den stora och riktiga presenten väntar jag på tills i morgon då vi firar vår ettårsdag! ️Tihi!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar