tisdag 3 juni 2014

Dagens..

..rapport kommer till er här:

Var ju till biblioteket och röstade för ett tag sen och då beställde jag två böcker som jag varit sugen på att läsa ett tag.
Jag är ju en riktig periodare när det gäller läsandet av böcker.
Och somrarna brukar vara den "värsta"(=bästa!) perioden, det verkar bli så även i år!
Igår hämtade jag en av böckerna!



Om dom första meningarna sätter sig på näthinnan när man börjar läsa, då är det oftast en bra bok!
Den här boken av Martin Melin har fångat mig idag!

På söndag har det varit jag och Jörgen i ett år.
Jag kanske kommer skriva memoarer någon gång i framtiden för det som skedde då för snart ett år sedan var nog förutbestämt från början!
Bra saker men också märkliga saker!

Köpte en ett års present till Jörgen idag så nu kommer han nog inte komma in förrän det blir mörkt ute!
Det tvättas och fejas på dom flesta ytor här utanför!


Ett telefonsamtal på eftermiddagen och ett möte som är inbokat gör att det pirrar lite extra i magen!
Återkommer senare om vad!

I morgon väntar ett extra jobbpass så batterierna laddas upp just nu!
Trevlig tisdagskväll!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar