söndag 22 juni 2014

Hoppas..

..att ni alla har haft en bra midsommarhelg!?
Det har jag haft!
Känner fortfarande av det "onda" i kroppen, men det går åt rätt håll, tack och lov!
Det vankas en ny jobbvecka i morgon, så jag gör som jag brukar när det känts tungt..
Biter ihop!
Jag får ju ingen semester i år, utan det blir ju en "ofrivillig" ledighet i några veckor, så jag har tagit några extrapass, för att inte hamna i konkurs dom närmaste månaderna!

Men nu åter till midsommar, som har varit helt fantastiskt mysig och trevlig!
Fruktansvärt kallt dock!



Midsommaraftonen firades i Pilbo!





Jörgen invigdes i Raclettens underbara värd! Mums!








Madelene konfirmerades i "min" gamla kyrka!
Kristine kyrka i Falun!











Det gick inte fort att åka hem, men hem kom vi!

Tack Helena, Anders, Isabella, Madelene, Albin & Adam för en otroligt fantastisk helg!





Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar