fredag 27 juni 2014

Heter det...

..gräsänkling, det jag är just nu?
Äh, spelar ingen roll, men för andra gången så är jag "ensam" (gården är full av ungdomar, så helt själv är jag inte!) och det är Jörgen som stuckit iväg.
Han skjutsar sin mamma till Järvsö just nu.
I vanliga fall är det ju alltid jag som "sover" borta, då jag jobbar!

Här i huset så fortsätta det med några förändringar som svärmor ser till.
En altandörr, som inte lett någonstans har tagits bort och ersatts av ett stort fönster.


















Jobbet påbörjades igår och blev klart idag, men jag törs inte kliva upp på stegen för att ta några kort, så det får ni vänta med att få se bilder på.
Men det blir nog bra när det kommer dit en ny blombräda vid fönstret och gardinerna sätts upp.

Säger som jag sa sist:
-Nu är det bara resten kvar som ska fixas!

Önskar att jag hade kunskapen att fixa till det som behövs fixas och att Jörgen förstår hur viktigt det är för mig att mitt hem är min borg annars går jag under.

Trevlig fredagkväll på er!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar