onsdag 30 april 2014

Vill bara...

...önska er alla en trevlig Valborgsmässoafton!
Förr om åren (och ännu längre tillbaka i livet var jag tvungen att jobba på 1:a maj, för det sades att var ju ingenting att fira enligt vissa f.d arbetsgivare! Nu jobbar jag på helt andra grunder! Tack och lov!) så då hade jag "panik", att jag måste ut och göra något, hitta på en massa, fast jag alltid kände mig så ensam ibland tusentals andra människor, som såg ut att ha det så roligt och trevligt.

Men vet ni, nu ska jag bara njuta av att jag INTE är ensam, så får vi se vad eftermiddagen och kvällen har att erbjuda! (Åhh, så tacksam jag är att jag hittat hem!)

Jag har fått för mig att häromkring i krokarna så är det inte lika stort med Sista April, som det är i Uppsala! Helt ärligt har jag inte sett en enda majkase någonstans i Valbo (mer än en här utanför, som skulle behövas eldas upp!).

Ta det lugnt allihopa och var rädd om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar