måndag 7 april 2014

Jag är..

..rätt så trött och sliten!
Men det har väl sina rimliga förklaringar om man tittar in i mitt liv och ser hur dom senaste veckorna varit.
Det har ju hänt en hel del, om man ska vara helt ärlig!
Inte bara dom senaste veckorna utan några månader tillbaka så har ju livet förändrats på mer än ett sätt!
Och ska jag fortsätta på den ärliga banan, så känns det som om förändringarna inte riktigt är slut än..







Efter att ha varit på en utbildning på Gävle sjukhus (eller säger man lasarett här?) på morgonen så har jag bara varit idag. Tvättat är väl det enda husliga jag pysslat med idag! Äh, jag har ju handlat och fixat mat också förstås, men annars så..!
Vädret har ju inte inbjudit till varken promenader eller utevistelser idag, så tända ljus har varit mitt sällskap idag!





Jag längtar något enormt till värmen och sommaren just nu.
Eller så kanske det är ledigheten som jag längtar efter..
Det slank med söta och goda jordgubbar på shoppingen idag, så det spädde nog på längtan lite!

I morgon så väntar ett nytt 24 timmarspass, men sen tänker jag ta helg faktiskt.


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar