fredag 4 april 2014

Paus..

..från jobbet!

Jag kommer att jobba samma helger som jag tidigare gjorde i Bubblan, men passen ligger tvärtom!
Ja, ni fattar va?
Va, nähä..
Jo, idag skulle min helg börjat som idag tills på måndag, med en paus mellan lör em och söndag fm.
Men nu har jag precis jobbat i 24 timmar och börjar igen i morgon bitti i 24 timmar till!
Nästa gång jag jobbar helg så gör jag ungefär lika pass som jag skulle ha gjort i Uppsala nu.
Så, då fattar ni med tvärtom, va!?
Idag skrev jag på min nya anställning!
Inte heller det är detsamma som i Uppsala, men jag tror att det kommer att bli bra det här.
Jag kanske inte har fått ett jobb som jag ska stanna på så länge.
Helena sa nått för några veckor sen att det här jobbet är ett mittemellan jobb.
Och dom orden har faktiskt ekat i mig sen dess, så det är nog så det är.
Ett jobb på väg till ett annat!




Trevlig fredag på er!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar