fredag 25 april 2014

Blir kluven..

..när det känns som det gör.
Beslutet är fattat och konsekvenserna av det befinner jag mig i.
Men att jag fick chansen att åka tillbaka in i Bubblan har gjort mer med mig än vad jag trodde att det skulle göra.
Nu kan det ju vara tröttheten i mig som talar.. jag har ju jobbat sen klockan 8 i onsdags morse och slutade 12.45 idag, fredag.
Fast återigen, när jobben kommer till mig så tror jag att det är och finns en menig med det hela.
Jag pratade med förra chefen igår (som blev otroligt glad av att höra av mig och han kallade mig t.om för Kattis, vilket aldrig hänt förut...!) och min nya chef ringde idag och hon erbjuder mig mer jobb..

Nä, hörrni nu tar jag och gör helg, jag orkar inte tänka på pengar och jobb just nu.

Vardagen får komma ikapp mig på måndag istället!

Ha det gott allihopa och var rädd om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar