lördag 26 april 2014

Min..

..lördag, har sett ut såhär:

Uppe tidigt (som vanligt, men det finns en perfekt och logisk förklaring till det just idag..
Jag somnade typ 20.00 igår kväll!!!), kaffedrickande i sängen och lösande av Melodikrysset, tillsammans med Jörgen, som snarkar emellan varje låt och han kan själv inte fatta hur det går till.. (-jag äääär ju vaaaken! Jo, tjena!)

Sen iväg till stan för att handla reservdelar till Jörgens Audi och lite kompletterings handling till matlagningen som ska ske under dagen.
En trevlig liten Loppis/marknad vid Nybokorsningen här i Valbo fick vårt besök innan det blev en lugn och skön hemmadag.

Har försökt mig på att rensa i några rabatter som ärvts från mormor Disa, jag hoppas att jag får hennes välsignelse att fixa till dom.. Hon får mer än gärna vara med på ett hörn och jag tror faktiskt att hon skulle ha varit glad över att någon nu gör något.


En fantastisk vårdag har vi haft det, nästan 20°C har det varit!
Hur skönt som helst!


Tog över grillandet från herrn i huset, han fick sköta fritösen inomhus istället.
Tur att jag tillhör det kvinnfolk, som faktiskt kan grilla (nu är jag ironisk, varför skulle vi inte klara av det, när vi till 95% sköter matlagningen annars?!)

Ja, det var min lördag det!
Just ja, jag har ju bäddat rent i sängarna och tvättat och sen låtit allt torka utomhus.. Mmmmm!
Jag hoppas verkligen att eran dag har varit till er belåtenhet!?

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar