fredag 11 april 2014

Försöker..

..komma ikapp.
Både i kropp & själ!
Andra dagen idag som jag är ledig och ni ska inte tro att jag tar mig någon sovmorgon, men däremot vaknade jag av mig själv vid 6 tiden och insåg att jag faktiskt sovit HELA natten!!
Jag blev så glad att jag bara var tvungen att väcka Jörgen!
Han blev ju inte lika glad förstås!

Han blev desto gladare igår när jag tvingade honom att sitta still hos en frisör i Gävle och där blev han ompysslad och jättefin i håret!
Han tillhör skaran av hemmafixare i vanliga fall och ibland är faktiskt inte det det bästa alternativet, tro mig!

Idag har morgonen och förmiddagen gått i städandets tecken!
För mig är det vila för själen och även om min kropp skriker i högan sky att sluta, så gillar jag känslan av att ha och få det rent omkring mig!
Jag har gått runt och sjungit sången
Vad en gumma kan gno!
Och nu är två av tre våningar fixade!

Nu har solen kommit fram och det ser ut att bli en härlig vårfredags eftermiddag!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar