söndag 20 april 2014

Boar..

..in mig, sakta och säkert.
Har fortfarande "problem" med trädgården, jag har liksom inga visioner där än. Men krattandet är så gott som klart och idag sågade vi ner den döda enen som retat (säker inte bara) mig, som stått och bara varit gräsligt ful alldeles för länge!
Och idag städade jag undan på altanen.
Jag "kastade" ut precis allt som samlats där under vintern och sen har jag stylat om det med gamla möbler, men på mitt sätt.



Tog en tur till Ikea och köpte lite ljusa lyktor och grejer.
Det är en fasligt mörkbrunt litet uterum, ska ni veta!
Den (gräsligt) gröna låtsas gräsmattan som legat där, bytte jag ut mot en massa ljusa och olika trasmattor, som ändå ingen använder!
Det blev riktigt mysigt!

Det är, som jag ju berättat om för er förut, det är ett stort berg, när man (jag) inte kan det jag skulle vilja ändra och förändra på.
Som det med tapetsering och snickeriet tex!
Jag kan inte, men jag VILL!

Avlutade dagens trädgårdspysslandet med lite pyromani!



Nu är jag både fryssen och trött, så nu är det soffhäng som gäller!

Trevlig söndagkväll på er allihopa!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar