söndag 19 augusti 2012

Tiden går fort..

..när man blir äldre!
Eller hur är det nu man säger?
När man har roligt, var det.
Nu tror jag minsann att det stämmer båda två.

Nu sitter jag här och det är sista dagen på min ledighet.
I morgon är det dags för ett 22 timmars pass i Bubblan igen.
Jag har mycket semesterdagar kvar att ta ut och det är skönt att veta en sista ledig dag som denna.



I morse kunde jag ringa och prata med min pappa!! Så härligt att kunna göra det igen! Han hade ett bakslag igår, men han kände sig lite, lite piggare idag!

Idag har det inte gjorts många knop i Svartbäcken!
Ett härligt spontanbesök av Tobias har förgyllt min dag!
Han e' fin han, min lilla pojk! ;-)

Jag hoppas att er söndag varit bra!
Till er som också börjar er vardag i morgon eller i veckan önskar jag allt gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar