lördag 18 augusti 2012

Ni som brukar..

..läsa mina twitterinlägg, har nog sett ett och annat, vad som gjorts i några dagar nu.
(ni kan se dom här på bloggen också)

En ny värld i mitt nya liv som börjar ta form, så mycket kan jag avslöja.
Även om jag fortfarande är en stor fegis (som jag skrev igår)..
För det är jag!
Jag är fortfarande livrädd för förändringar, livrädd att misslyckas, rädd att inte räcka till, rädd att tappa (någon sorts) kontroll(en) och livrädd att släpp in någon som sen kommer att såra mig.

Men nu så, så har hon börjat vakna till liv..
Kärri****..
Eller jag menar jag.



Det var riktigt skönt att få rymma hemifrån, komma bort från allt som snurrar just nu.

Min pappa börjar sakta men säkert att må lite bättre, så snart hoppas jag att jag kan skriva att han är okej!

På måndag börjar jobbpassen i  Bubblan igen.
Någon som helt spontant har lust att hjälpa mig med Alice?
Hör gärna av er i sånna fall! Är tacksam för all hjälp!

Ha nu en bra lördagkväll allesammans!
Vi är värda det bästa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar