onsdag 15 augusti 2012

Ska åka..

..till Falun fram och tillbaka idag..
Det skulle ju ha kunnat varit en lika rolig resa, som det brukar kunna vara.
Men inte den här..
Det känns bara konstigt.

Att jag återigen ska få se en av mina föräldrar ligga på ett sjukhus och må skit..
För ett par år sen var det ju mamma som blev opererad (flera gånger) och det var inte skoj.

Gillar verkligen inte att se sjuka personer och absolut inte att se dom man älskar må dåligt..
Bland det värsta jag vet, faktiskt.
Det gör ont i varje del av min kropp och jag vet att jag kommer att må illa (svimma!?) och gråta.

Men för er som hållit era tummar och bett era böner, så är pappa opererad nu, det är 1 dm borttagen på tarmen och han har fått en "stomipåse". Han ligger på IVA, då hans värden inte är okej.
Sen vet jag inte så mycket mer..
Uäck..
Snyft..
Hulk..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar