tisdag 21 augusti 2012

Det tar på..

..krafterna att jobba.
Fast det vet ni ju redan om, dom flesta av er.
22 timmars arbete kanske tar lite extra på krafterna.
Vad vet jag?
Fast nu har jag vilat en stund efter att ha varit på stan och ätit lunch med Familjen Melander X2
(-Jennie +min mamma)
Trevligt, trevligt.


En lång promenad med Alice, kanske kan pigga upp min trötta hjärna kanske?

I morgon står en operation på dagsschemat...
Inte min pappas, tack och lov, utan undertecknad själv..
En gång per år kanske är en bra tradition?
Vad vet jag?
Får visa er ett bildbevis i morgon!

Ha nu en bra tisdag allihopa!
Det ska jag se till att ha!

1 kommentar:

  1. Låter inte så kul det där med operation? Även om operationer kan bli riktigt lyckade så känner man sig oftast lite liten och olustig inför något sådant. 10/10 alltså för mindre än ett år sedan så opererades min man för en hjärntumör en mycket aggresiv elakartad Maligna Gliom. ändå slutade allt i lättnad över att det lyckades ta bort det mesta av tumören och den sista lilla resten som blev kvar försvann trots alla odds så försvann den med strålning och cellgift. Visst har det varit så jättejobbig tid men det lyckades ändå! så nu önskar jag dig en fin fortsättning på sommaren ännu blommar blommorna och luften är rätt så ljum.
    kram från Kristina

    SvaraRadera