torsdag 23 augusti 2012

Förundrad..

..över många saker här i livet.

I vardagssituationer, när det inte går som man tänkt sig.
I relationer, när man blir anklagad för saker som man varken sagt eller gjort.
Med ekonomin, att hur jag än kämpar och jobbar, så får jag det aldrig att gå runt.
Allt jag är rädd för här i livet, som gör att jag hellre gömmer mig, backar bakåt och inte vågar visa vad jag egentligen kan och vem jag egentligen är.
Att jag på ett år har lyckats gå ner tjugo kilo!
Varför den här sommaren verkar regna bort och jag trots det har haft den härligaste sommaren på evigheter.

Men en sak som jag är förundrad över en regnig torsdag i augusti är hur ni alla hittar hit?
Jag förstår ju en del av hur ni hittar hit, eftersom jag länkar mina inlägg på facebook.
Min släkt, som kanske tittar in här, bara för att det är jag.

Men alla ni andra?
Jag har läsare från hela världen!
Japan. Ryssland. Fillipinerna. Brasilien. Nederländerna. m.m, m.m.


Och så många läsare!
Jag har redan passerat 30 300 läsare.
På lite mer än ett år.. (början på juli -11)

JAG!?

Förundrad OCH hedrad!

Tack alla ni som tittar in här och läser mitt dravvel alla ni från Sverige och från resten av världen!
Välkomna att fortsätta förundra mig!

Ha en bra torsdag!




1 kommentar:

  1. Hej Igen !!
    Men du, visst är det lite häftigt med alla som gör sina småbesök på bloggen och en del lämnar små tassavtryck som gör att man kanske känner sig lite nyfiken på den som sitter bakom tangenterna. Jag tror att vi människor som har dessa bloggar känner att det är ibland lite roligt att dela sina tankar med andra och inte alltid bara med de som känner en . En kommentar gör en ju glad och ibland kan man kanske se ett annat sett att belysa och besvara det man just skrivit.Jag kommer gärna på besök igen ha en fin dag så kanske vi hörs igen kram från Kristina

    SvaraRadera