tisdag 16 augusti 2011

Tråk..

Tråkigt väder och ett konstigt virus..
Jaa, nu är det inte så allvarligt (mer än att jag känner mig förkyld) men fick ett riktigt ryck igår kväll, efter att Alice (den rackaren) börjat göra fula hål i gräsmattan och sen gladeligen kom in och tyckte hon skulle få beröm, för hålen, hon gjort..
(-Nej, det fick hon inte, snarare tvärtom..!)

Dammvippan, dammsugaren och skurhinken åkte fram..
 
En måndag kväll/natt? Jösses, vilket tråk..
Men skönt när det är klart. 
Det värsta är, att snart ser det likadant ut igen, en nysådd gräsmatta, där gräset precis börjat att komma upp, en hund som inte begriper bättre, så blir det snart samma visa igen!
Tråk..

Men vad gör det om hundra år? 
Vad händer ute i världen en tisdag i mitten på augusti då? 
Jag önskar er alla en bra dag, och blir ni smittade av mitt städvirus, så -Varsågoda! 
Jag delar gärna med mig!




1 kommentar:

  1. Jag vill bli smittad... Men jag kanske är immun idag?

    ....Verkar så!!

    SvaraRadera