torsdag 25 augusti 2011

Mysbesök & bra program

Jag är udda...
-Jag vet!
Så att kolla på "förnedrings TV" är absolut ingenting för mig!
Har aldrig varit, och kommer förmodligen heller aldrig att bli! Just nu har Kanal 3 ett helt fantastiskt program, som heter "True Talent"! Där folk får sjunga utan att publiken ser dom! Ingen taskig jury som säger åt dom att dom är för fula eller feta, utan det är rösten, som gör att dom går vidare i programmet.
Ett program som jag faktiskt gillar!
Inga pinsamheter, utan vanligt folk som har en dröm om att få sjunga!
Rekommenderas!

Mysbesöket, var Tobias, som kom förbi en snabbis, efter sin träning.
Han visade upp sin nya snygga tatuering, och han fick mig att laga mat...
Vad gör man inte, som mamma?
Mysigt är det, när han kommer förbi!
Me like alot!
Att vara ensam är inte riktigt min grej..
Men det är bara att gilla läget..

Jag hoppas att eran dag har varit bra!
Till helgen ska sommarvärmen komma tillbaka, så det är bara för mig till att bita ihop och ta sig till Bubblan i Eriksberg och gilla läget!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar