fredag 19 augusti 2011

Saknar

Vett, sans, pengar, sällskap, Adina, Douglas..
Saknar massor..
Men det jag ville komma fram till är att jag saknar mina fina f.d arbetskamrater, på mitt gamla jobb..
Så idag slog jag till och åkte och hälsade på dom!
Allt är sig nästan likt.
Fast utvecklingen går framåt, så lite nytt är det allt, och tur är väl det.
Men som sagt, mycket är sig likt!
Samma lärare, som kommer med samma (konstiga) frågor och elever, som snor mackor!
Affa & Carola S

Margot & Carola I
(båda bilderna är snodda från Facebook!)

Jag saknar inte jobbet, det har jag sagt förut, men gemenskapen och mina fina arbetskamrater, saknar jag massor! Tur att dom finns kvar, och att jag fortfarande är välkommen och hälsa på!
Tack för pratstunden allihopa och tack för kaffet!

Nu önskar jag er alla, som hittat hit en trevlig helg!



2 kommentarer:

  1. Sååå kul att träffa dig, var ett tag sedan sist:) Ha en härlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Katarina! Förlåt för ett så sent svar, glömde helt enkelt bort att svara. Men jag tar jätte gärna emot byrån om det fortfarande är aktuellt? :) Tack så mycket!!
    / Nathalie

    SvaraRadera