lördag 13 augusti 2011

Gårdagen..

..Blev fantastiskt trevligt!
Jag och min mamma gjorde en roadtrip och åkte söderut i vårt vackra land.
Inte så långt, men till Vingåker åkte vi, och där hälsade vi på min fina faster & farbror, som flyttat dit!!

Där fann Alice en riktigt fin vän, som heter Dea!
Det busades, mystes och lektes hela dagen!

Min fina faster Maud

Klas, min farbror (och -Ja, det är han som är i tv & tidningar titt som tätt, som svampexpert! 
Och -Ja, det är han som varit i ett av Per Moberg´s Matprogram "Vad blir det för mat?"!!)

Min fina mamma

Vacker solnedgång vid Mälaren

Och dessutom fullmåne!

Ett besök på Vingåkers Outlett och strumpboden blev det också!
En härlig och trevlig roadtrip blev det!
Nu är det en lördag som ska intas, och vi får se vad den har att erbjuda!
Vad ska ni hitta på en dag som denna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar