måndag 15 augusti 2011

Ny dag & ny vecka

Lycka till, till er alla som börjar jobba/skolan idag eller den här veckan!

Själv har jag ledig vecka (alltså, egentligen inte semester..!)
Jag känner mig rätt så nöjd, hur semester veckorna och lediga veckorna har gjort att jag har blivit ledig i tre veckor till! Sen är det till att kavla upp armarna, och köra igång att jobba igen nästa vecka, och i september blir det en månad med måååånga pass! (det blir ju, så vissa månader!)

Någon som redan nu vill boka upp sig och vara hund/kattvakt?

Jag hoppas att ni alla får en bra dag och en bra vecka, som ligger framför er.
Själv hoppas jag att inte bara värmen kommer tillbaka, utan även solen, så att jag kan utnyttja "Vattenpasset" på Fyrishov några gånger till innan sista augusti!
Jag har faktiskt inte badat i nån sjö eller hav alls än i år..
Hmm.. Skandal, eller bara en konsekvens av hur mitt liv ser ut!?
Ja, ja idag verkar det inte bli nått badväder iallafall, det är gråväder, fast det är varmt!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar