onsdag 24 augusti 2011

Sorry

Dålig uppdatering idag...
Och ingen bra ursäkt har jag heller...
Attans...

Något som jag nästan alltid varit intresserad av är min släkt. Jag har alltid frågat (för att sen glömma bort svaren) om mina föräldrars mormor, morfar, farmor & farfar. Skoj med namn är det ju också, tycker jag!
Nu har jag hittat en sida på internet, där man kan leta i gamla kyrkböcker!
Jag gjorde det en gång i Leksand, när jag bodde där och fick mitt livs chock, när min mormor stod listad som "oäkting" i hennes kyrkbok.. Nu hittar jag henne inte, för jag kommer inte ihåg i vilken församling hon är född i.. Men skam den som ger sig! Jag SKA hitta henne!


Jag har verkligen fastnat!
En ursäkt, bra som någon, till den dåliga uppdateringen idag! 

Jag hoppas att ni alla haft en bra dag!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar