söndag 17 augusti 2014

Söndag och..

..jag har verkligen njutit av att få vara ledig en hel helg!
En underskattad lyx i mitt liv den här sommaren!
(Minns inte när jag var det sist och då är det illa!)
Att få umgås med Jörgen gör det inte värre heller, kan jag meddela!

Vi fick finfrämmande idag och det är ju alltid lika trevligt!



Mamma och Hans-Erik kom förbi och det är alltid lika trevligt när min familj hittar hit till Valbo!
Jättemysigt!


Sen tog jag och Jörgen en tur till Valboköpstad.
Första gången för både mig och honom!
(Jörgens kommentar på Mio: -Jag har bott i Valbo i snart 50 år och det här är första gången som jag åker rulltrappa här!! Vilken tur att jag tar ut honom på nya äventyr!)
Vi provade och tittade på nya sängar bl.a.!


Vi klev in på butiken SOVA och käre värd vilket otroligt trevligt och proffsigt bemötande!
Synd att vi är fattiga som kyrkråttor just nu, annars hade vi klivit ut där med en säng som var skräddarsydd för våra kroppar och ryggar!
Men jag kommer aldrig att sluta drömma och hoppas, så en vacker (eller regnig) dag så åker dom över 20 år gamla sängarna ut härifrån och in kommer det sängar som ingen annan haft före mig!




Trevlig söndagseftermiddag på er!



Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar