fredag 22 augusti 2014

Är inne..

.. I en intensiv arbetsvecka igen, så hinner inte riktigt med.
Sorry!
Jobbar ett pass till i helgen sen blir det lite ledighet, tack och lov!

Jag och Carola firade tio års jubileum i måndags, men då jobbade vi om varandra, så idag tog vi igen det och myste till det rejält!



En mysig dejt vid sjön Öjaren.


Tio år är en rätt så lång tid, eller hur!?
Och som vuxen är det inte lätt att finna en vän, som finns där för en i vått och torrt.
Men jag hade tur den 18 augusti 2004 då rektorn kom och presenterade Carola för mig och berättade att hon skulle börja jobba hos mig och jag svarade med dom numera berömda orden: -Jaha, ja det ska ju bli intressant..


Och intressant blev det!
Hade det inte varit för Carola hade jag inte varit den jag är och där jag är idag.
Hon har verkligen lyft mig och funnits där för mig hela tiden, sen den dagen.

Jag hade inte ens träffat Jörgen om det inte hade varit för henne, så är det!
Tacksam med hela mitt hjärta!




Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar