torsdag 28 augusti 2014

En dags..

..rapport, kan ni väl få, vare sig ni vill eller inte!

Det är ju mycket som händer, roliga hemlisar och sånt tar på krafterna, kan jag meddela!
Så idag har jag varit trött..
Men jag har hunnit med att städa och fixa, tvätta och dona.

Åkte sen till Ikea och handlade en "hink" som vi kan ha till papperssorteringen i köket.





Ett tecken på att det är mycket nu, är att efter jag betalat, lämnat hinken i bilen och gått vidare för att prova en klänning på köpis, så visade det sig att jag hade tappat bort plånboken..
Panik!
Tack och lov för ärliga människor!
Den hade lämnats in i kassan på Ikea!
Tacksam!


Här är blommorna som vi fick igår!
Underbara färger!
(Bilderna blir små, när jag skriver på min iPad och jag vet inte hur jag kan ändra på det, men om ni klickar på en bild, så blir den större!)













Ja, ni vet ju min rädsla för hästar vid det här laget, så vad är väl bättre än att ta tag i den rädslan och hälsa på det här snygga stoet, som heter Cavatina!
Se rädslan i vitögat liksom! Hon var jättefin och jättesnäll, så snart så vågar jag nog mer än bara klappa en häst.
Det är Sara & Tobias som köpt henne och hon bor numera i ett stall inte långt härifrån i Valbo!






Trevlig torsdagkväll på er alla mina bloggläsare!
Var rädd om er!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar