söndag 31 augusti 2014

Kräftfest och..

..lite annat smått och gott.

Gårdagen började med melodikrysslösning i sängen med en god frukost mellan huvudkliandet och kryssandet!
Sen kom Tobias & Sara hit och fick fart på Jörgen och dom tre rensade i garaget!
Det har, som hos dom flesta andra med garage blivit ett lager och ett ställe där alla braha grejer hamnar, plus lite till!
Jag då?
Nä, jag höll mig undan, det blir bäst så, för jag har ju en förkärlek att slänga alla saker och Jörgen har förkärlek till att spara precis ALLT!

Jag tog en tur till favoritbutiken Owe's och fyndade en matta på rean där! (Den affären är ju billig redan innan rea, så ni fattar hur det blir på rea!)


Sen var vi bjudna på kräftskiva i Bomhus!
Jättegott, jättekladdigt, jättetrevligt, jättebra och en vinst för mig i frågesporten!
En kanonkväll helt enkelt!


Sista lediga dagen för mig idag på min första lediga vecka, sen april.
Det blir en skön söndag helt enkelt, där dagen får utvisa om det blir några äventyr!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar