tisdag 19 augusti 2014

Blir..

..så där övertrött, ibland att jag nästan blir manisk i mitt beteende!

Fast då det blir ju saker gjorda, så nått gott har det med sig!



Efter mina 24 timmar i morse så åkte jag till en glasfirma, som ska fixa sprickan i min framruta på bilen, handlade på Maxi och sen hem och äta frukost.

Iväg igen till ortens "saluhall" för att köpa köttfärs från nån kossa i närheten, sen in till köpis för att kolla efter en hushållsvåg.



Ja, som ni ser så hittade jag en!



Hem och städa hela huset uppe och nere, för att sen tvärdö framför tv'n i soffan.

Inte så länge, men somnade tillräckligt hårt för att kunna höra att det kom en regnskur som blötte ner täckena som hängde på vädring..

Ja, ja vad är väl en bal på slottet!?



Än så länge min dag.



Nu ska köttet ta's om hand och middag fixas, sen så får vi se vad resten av kvällen har att komma med!



Jag önskar er allt gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar