söndag 24 augusti 2014

Nu ni..

..så är mina 72 timmar gjorda sen i måndags!
Skönt att ha det bakom sig, faktiskt!

Jörgen fick finfrämmande igår när jag var på jobbet!
Tråkigt för mig att missa dom, men jag tror att det var desto trevligare för honom!
Och som jag skrev förut, det är alltid lika skoj och trevligt när min familj kommer och hälsar på oss i Valbo!

Pappa, Barbro, Liam & Tilda 


Idag var vi ut en sväng i skogen, men inte en svamp så långt ögat kunde se..
Jörgen köpte till slut några burkar med konserverad svamp, det duger det också!

Ikväll ska vi prova på att spela BingoLotto, igen.
Det gjorde vi på våran första dejt och då vann jag faktiskt!
Så vem vet, i kväll kanske turen är på vår sida och vi kammar hem färgfemman eller nått!
Jag önskar er en trevlig söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar