torsdag 2 februari 2012

Kylskåp

I dubbel bemärkelse!
Ute är det kallt som bara den, nån Rysskyla med snökanoner som härjar i vårt avlånga land!

Sen är det jag då..
Stel som ett kylskåp!
Har försökt mig på nått som heter "Dans Fuego"..
(blid från googel)
Som Zumba, tror jag (och varför det inte heter zumba har jag ingen aning om, och inte vad som är skillnaden heller).

Skoj, svettigt och fartfyllt..
Men som sagt, stel som ett kylskåp är jag!
Står där jag står.
Ingen taktkänsla och inte rytmen i blodet.
Svennebanan i ett kylskåp=JAG!

Idag har jag förutom dansen umgåtts med min fina vän Carola en stund på e.m!
Underbart att få prata och mysa tillsammans!
Jag har saknat dig! (om du nu är här och läser!?).

Som jag skrev här förut, så är jag tacksam till er alla som orkar vara i min närhet!

Hoppas att er torsdag varit bra!?
Vi är värda bra dagar och att sova gott om nätterna!
Ingenting annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar