söndag 12 februari 2012

Inte ensam!

Jag har fått äran att få ha fina Isabella hemma hos mig i en hel vecka!!
Hon ska Praoa på Café 018 här i Uppsala och har då valt att bo hos sin Gamla Moster!

En ära!
Och fantastiskt trevligt och skönt med sällskap!
Ensamheten, är inte speciellt skoj, även om den är skön ibland!
Har även haft min finfina systeryster här under dagen (& natten!)
Ett besök och lunch på Ikea blev det plus ett besök hos Tobias & Jennifer i deras nya crib!

Snart åker Johan & IsaDora ut på en fantastisk resa, ut i den stora vida världen!
Jag kommer att sakna dom massor!
Men jag kommer att följa dom på deras reseblogg, som finns här.

Hoppas att er söndag har varit en bra dag!?
Vi är alla värda det bästa.

Två dagar kvar, innan storfrämmandet kommer HEM till mig!
Pirrigt!
Jag lovar att jag kommer att berätta mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar