torsdag 23 februari 2012

Grattis

Kronprinsessan Viktoria & Prins Daniel till er Prinsessa!
Synd att hon inte föddes igår, den tjugonästa februari! Fast vad spelar det för roll..?
Ett stort grattis till dom båda och till Sverige, som i media iallafall, verkar vara i en bäbisyra!


Nu tillbaka till mig, det är ju trots allt mig bloggen är till för..
Hehe..
Funderar på att radera den meningen, meeen tror att den får stå kvar, minsann!

Jag då, vad ska jag hitta på en sån här dag, då hela landet är i en yra av lycka.
Jo, jag tar mig in i ett långpass i Bubblan. Det är inte nog med att passet är över 24 timmar, det är ett Personalmöte efteråt, som gör att passet blir ännu längre.
Skulle ju ha jobbat i 27 timmar i helgen också, men nu har jag för andra gången på kort tid chockat mig själv och unnat mig semester!
Två kalas väntar. 110 år sammanlagt!



Ha nu en bra dag allihopa!
Var rädda om varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar