onsdag 15 februari 2012

Inte lätt..

.. .när det är svårt! ;-)
Hihi!
Jag blir facerapad hela tiden av en viss fröken Pousette!

Har jag glömt att logga ut på datorn, kan man ge sig sjutton på att hon hinner hit!

Igår i närheten av Upsala
Hej Katarina! Nästa gång du använder våra datorer får du gärna logga ut från Facebook
/ El gigantens personal.
 ·  · 
Rackarns unge..

Gårdagens rape..
Nyss gick jag ifrån min iphone..
Då passades det på minsann igen!


  1. för 45 minuter sedan i närheten av Upsala
    Hett bög sex
     ·  · 
      • Katarina Lindroth Jag har precis lärt mig att jag måste logga ut på datorn.. då tar hon iphonen.. rackarns unge!
        för 9 minuter sedan · 
      • Isabella Pousette Thihihi (a)
        för 8 minuter sedan via mobilen ·  ·  1



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar