fredag 24 februari 2012

Åhhh..

nu är jag jättetrött..
Det är okej, va´?
Och helt ärligt, så ska det bli skönt att slippa 27 timmar till!
Att kalasa är ju inte helt fel, så det ser jag fram emot i helgen! Två stycken dessutom!

Och så längtar jag ju efter Alice..
Apropå Alice, så trodde jag att den nya Prinsessan skulle få heta just det.. Men det var otroligt skoj att kolla på tv´n på förmiddagen och se alla hakorna på alla proffsen i sofforna när dom hamnade i knäna, när Kungen talade om namnen på den nyfödda Prinsessan! (Estelle, Silvia, Ewa, Mary)
Bra gjort Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel, att ni vågar gå er egen väg!

Jag har ju inte bara siffer fetisch, jag gillar ju namn också! Är lite av en nörd även på den fronten!

Nu ska jag verkligen bara lägga mig i soffan och bara vara..
För åhhh, vad jag är trött!

Ha en fortsatt bra fredag allihopa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar