söndag 26 februari 2012

Kalas idag igen!

Trevligt, trevligt!
Ett 70-års kalas är gott för både kropp & själ det med!
Dagen började ju med en skön morgonpromenad, sen blev det innebandy på Lugnet, där Bella´s lag vann och hon gjorde ett mål!
Sen åkte vi alla till Borlänge för att fira min pappa som i morgon fyller 70 år!
Underbart att få vara med och fira en sån sak!
Min pappa, min fina syster & Conny

Min "låtsasbror" Håkan, med sin fina fru Maija och min andra fina systeryster.
För en gång skull hade jag min kamera med mig, men av nån anledning blev det suddiga Iphonbilder tagna istället.

En sliten med glad 40 åring!

Fina Bella

Felicia, Tilda, Filippa & min fina bror Björn
Finfina Albin, Madde & Jennie


Pappa får hjälp att öppna sitt paket. Jag tror han blev nöjd, minsann!

En okej bild på moi och Alice!
Alla verkar inte ha fastnat på bild. (Typ Barbro & Linda!)

Bilresan hem är ett kapitel för sig.. 

Inte lika illa som en gång förut i höstas(tror jag det var), då hon hoppade fram till baksätet hela tiden, den här bilresan trasslade hon in sig i selen, som jag hade spänt fast henne i.. Då tog jag av henne den och då hoppade hon fram till mig istället...
Sista stoppet gjorde jag vid Björklingeavfarten, då var jag så arg (trött & irriterad) att jag tror hon fattade galoppen, och höll sig lugn tills vi kom hem!
Jösses.. Kan det vara att hon är mörkrädd?
Dagtid går det bättre (inte bra) att åka bil.
Hoppa in går också bättre sen hjälpen var här för några veckor sedan.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar