tisdag 14 februari 2012

Go´ kväll!

Sådärja!
En STOR erfarenhet rikare!
För er som känner mig och som följer mig här på bloggen, visste ju att Barbro Börjesson, skulle komma idag, för att hjälpa mig med Alice!

Hon är en fantastisk människa, kommer med bra tips, har en underbar humor och är otroligt duktig!

Vi har hållit på med filminspelning sen tio idag på förmiddagen!
Pust..
Både jag och Alice är helt slut nu!
Producenten Anna, kamerakillen Marcus och hundexperten Barbro!

Idolkort!

Fick finfina presenter!
Och massor av av bra tips!
Ni kommer att få se programmet i "Go´kväll" senare under våren!
Jag lovar att (kanske!) berätta när det ska sändas! ;-)

Hur gick det då?

-Kanonbra!!
Jag skötte mig.. (Hihi!)
Och vi (jag) har fått Alice att hoppa in i bilen, sitta, stanna och slutat att skaka!
Jippi!!

Jag har fått hjälp med lite andra saker också, som vi ska träna på!







2 kommentarer:

  1. Ska bli kul att följa detta!Kram till er!

    SvaraRadera
  2. Låter bra det! Spännande =) Kram.
    Carola

    SvaraRadera