lördag 17 oktober 2015

Utflykt och..

..näsblod.
Så kan jag nog sammanfatta den här lördagen.
Ni som känner mig sen förut vet att jag fick åka in akut till sjukhuset två gånger (tror det var -06 eller -07). Innan dess hade jag aldrig haft problem med det.
Två av mina barn hade det ofta när dom var små och då oftast i samband med för dålig sömn.

Nu det senaste halvåret har det börjat blöda igen lite nu och då och idag har det varit väldigt mycket.



Ett tecken på att det är nått galet, helt klart.

Men vi tog en tur ut till Bönan och havet i det vackra höstvädret idag, för att hämta lite energi.





















God mat fick vi också i oss!

Nu blir det tv-maraton ikväll.
Massor med bra program på två kanaler samtidigt! Suck!
Fast jag mår sisådär, så jag får se hur länge jag orkar.
"Så mycket bättre", "Moreaus med mera" och "Downton Abbey"!
Allt går säkert i repris och kommer finnas på playen, men vill ju se alla tre programmen, speciellt Downton!

Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar