onsdag 28 oktober 2015

Dagsrapport..

..från en onsdag i slutet på oktober, kommer här:
Det finns egentligen inte så mycket att berätta, faktiskt.
Har jobbat klart för den här veckan, vilket känns riktigt skönt!

Som ni vet så pendlar jag ju 11 mil enkel resa när jag jobbar och är oerhört tacksam för E4:an där man kan köra i 120 + moms, men vid flera tillfällen dom senaste veckorna nu så har det hänt olika saker precis, när jag passerar eller nyss passerat.
I söndags blev det tvärnit för alla bilar inklusive mig, då en stackars svanunge promenerade på vägen, i går låg det en cykel på körbanan och idag höll dom på med att laga vägräcket och det blev tvära inbromsningar för oss alla och strax efter kom det en trafikvarning på radion om att det hänt en olycka precis där! Den måste ha skett strax efter att jag passerat!
Skönt med änglavakt!



Soffhäng och favoritprogrammet Greys Anatomy på tv'n får avsluta den här dagen!


Fridens Liljor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar